I'm coming home





hemmmahemaahemmaa. landet var mys, regn och godis framför into the wild och tha dark knight. gosigt. mumsigt. fint. har kört min bil en hel del också. och krockade inte med bussen. wiiee. Nu är svenskaarbetet klart, även om jag måste säga att jag gjort det mesta själv. vill inte hänga ut någon. men. ja. NIVETVILKANIÄR!!!! *tror att någon förutom julia och becca läser min blogg* nej..men.. satte.. ska nu städa mitt rum i minsta detalj för imorgon får vi österrikiskt besvär. OJ JAG MENAR BESÖK. EHEE. *svettas*


Kommentarer
Postat av: becca

jag läser din blogg flera gånger om dagen.. hehe heheh

2010-05-30 @ 23:12:44
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0