11.08.09

Åh vilken fullspäckad dag! Träffade först Jenny, Henrik och Stoffe för en lunch inne på söder 12.15 - jättemysigt - hann även gå in en snabbis på Swahili Bobs för att fråga lite om tattuering som enligt planen ska införskaffas någon gång i Januari. Spännande! Klockan 15.00 träffade jag Fia för att bege oss till gymmet (seriöst, har INTE varit aktiv på det området denna sommar) Härligt att träffas och catcha up på alla nyheter. Sedan blev det stressigt på riktigt, efter gymmet sprang jag i regnet till vällingbys biograf för att möta Peter och hämta ut biljetter till "Transformers - De besegrades hämnd" (skratta inte, den var sjukt bra. *får akut hostattack*) vi hade bokstavligt talat en timme på oss, och innan detta skulle jag hem, duscha, byta om och sedan skulle vi resa de 25 minuterna till hötorget och Rigoletto. Det var verkligen inte roligt. Men vi hann, och sedan avslutade jag kvällen med att hyra "House of Voices" (kan rekomenderas för er som långsamt vill möta en plågsam psykisk nedbrytning)  med Becca. Tagga! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0