13.08.09

Ja, då var man åter igen vid den där punkten då mamma säger "Gumman, nu är det dags att vända på dygnet för snart börjar skolan" Det är konstigt för varje år känns det lika överraskande, blev det inte nyss sommar liksom?

Extremt deppig rubrik, i know, men kände att jag var tvungen att möta det hela. Nu ska jag inte säga att jag ABSOLUT inte vill tillbaka till skolan - blackebergs gymnasium är en underbar skola - men det känns som att alla storslagna sommarplaner inte riktigt hann uppfyllas och att tiden bara rann iväg. Eller? *panik*

Hur som helst. Igår åkte jag  och Julis ut till kära landet för att komma iväg (fly undan?) från storstadslivets hetsigheter och allmänna problem... Det var absolut lyckat, dagen spenderades på cyckel till Simpnäs *Aj bakdel* där det fikades och handlades och kvällen tillägnades middag, film, stjärnskådning och intensiv studering av Heath Ledger i "A Knight's Tale" Rawr.. Vi är lite besvikna över att Göran inte kom över och erbjöd sig att demonstrera sin bara överkropp. *GÖRAN!? Var du en flitig läsare av min blogg!?* *ber en bön att julia läser detta*

GUD. Är trött. Ska nu plantera mig framför TV:n och njuta av lugnet. Ahhhh


Du gör mig glad

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖÖÖÖRAAANN<3<3<3<3<3 (hoppas han inte kommer ihåg mig från den extrema inspaningen på landet)

2009-08-14 @ 12:43:20
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: e

mitt linne som julia har på sig! eller inte mitt längre dock. finare på henne än på mig gråter floder

fin blogg Ellis :) <3

2009-08-14 @ 20:17:20
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: Elliiiii

Hihi tack gumman :) <3 NEJ jag är säker på att ni ser minst lika fina ut i det ;)

2009-08-15 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0