GOD JUL!

vaknade 04.00 av brutal smärta i rygg, bröst och lungor. Efter antal misslyckade sömnförsök trodde jag att min tid var inne och beredde mig stilla för döden. Men icke. Tillbringade resten av natten med huvudet i toaletten och så var då början på min julafton. vinterkräksjukan någon annan?

Vi åkte hur som helst till våra kusiner och hade det mysigt och åt julbord med hela tjocka släkten. Dagens roligaste var ändå när jag och fina gav varandra EXAKT samma sak i julklapp (roiboos te och tesil) aha.

Sedan efter kalle anka bar det hem och blev julklappsutdelning

digitalkamera
vänner säsong 3
burberry london parfym
spahanddukar
flickan som lekte med elden
mysstrumpor
trosor
sims 3 (ja. det är en tradition att jag önskar mig simsspel. GAH) (lämna mig inte!)
kosshörlurar
digital fotoram
biopresentkort
pengar

har säkert glömt något ahha. *harkel*

Nu är då julen över. bara jag som inte riktigt hann med? gah. imorgon kommer ena brorsan med familj och i över morgon andra. SPASS. nu ska jag gå och spy lite. kräks kräks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0