The boxer

Gutenmorgen. Hade fevah igår kväll men sket i det för att älskade becca kom över och vi hade en superdupermysig spakväll med jaccuzzibad och cider som avslutades med Topmodel och Lite Mj.  Love you <3 (Mj alltså. inte becca. duuh.) (becca du vet att jag skämtar) (*nervös*)

Idag blev jag tvingad att vara hemma, så jävla taskigt! (mamma. pappa. tack. *faller ner på knä och gråter*) klockan tio åkte jag till läkaren och blev klämd och petad på och tog blodprov och hallabalula. (älskar sprutor <3) medan jag satt och väntade på RESULTATET gick jag igenom möjliga sjukdomar/ missbildningar/ cancertumörer. hade dock bara en infektion i kroppen som är SLOW men nevertheless I AM STAYING HOME. idag och imorgon. HAPPY LIFE. tid att plugga? ehhee. NU ska jag fortsätta med eclippsseeee.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0