My Delirium

Ja man här sitter jag då. Hade en CHILL dag i skolan. Sen hem och började precis sega till när jag blev irriterad på mig själv och städade rummet.Sedan har jag pluggat matte (eller ja.. ni vet.. "kollat igenom talen" men jag kan allt. absolut allt. inget undgår mig. *skär mig med ekvationspappret*) FÖLJT av affärskommunikation (prov bestående av 324 glosor?) och sedan började jag på min "bookpresentation" där jag enligt uppgift - håll i er nu - ska låtsas vara huvudkaraktären. Huvudkaraktären är Inspector Lynley. Inspector Lynley är värsta hunken/manshoran. Ska jag då alltså gestalta detta inför klassen? *ser vilda synder av ellis komma in i rock och tända en cigg* Jag ska börja föredraget med ett väldigt tjusigt (och brittiskt) "Gooooood day ladies and gentlemen" och sen... *svimmar av idétorka* Får man röka under föredragshållande kan man undra? JAMES!? LÄSTE DU MIN BLOGG OCH SÅG ATT JAG RÖKTE!?!!?? har slutat menade jag. *massiv hostattack*

Ikväll är det TRUE BLOOOOODD *humpar laptopen* och det är bara... två timmar kvar. Vad. ska. jag. göra. nu?
Jag vet vad jag inte tänker göra och det är att träffa URUKAIEN! (ni som är insatta förstår.)  blä.

På fredag var ju då tanken att vi skulle åka ut MASSA FOLK till mitt landställte men pga vissa omständigheter blir detta inte fallet. Funderar på att åka ut ensam. och filosofera? Plugga? TÖMMA SPRITSKÅPET! *mamma och pappa? stod ni bakom?*

Och SKOLFOTO imorgon. INTE okej. VAD ska jag ha på mig?! nej nu ska jag dricka te.

hare kanin som vetter alltid säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0