People say what we have is just a game

Helga ist over. Hade en supermysig kväll igår med Julis pulis. Satt på hennes brygga och chillade/rökte i typ några timmar. Pratade om livet. En del svårförståeliga händelser inträffade även.

Ellis: Kolla vad stark polstjärnan lyser!
Julia: *stora ögon* Ååhh wooow
Ellis: Jag tror det är Michael Jackson
*extrem tystand*
Julia: naaej..
Ellis: *humpar bryggan*

Ellis: Kolla ett stjärnfall!
Julia: ÅH FETT COOLT!
Ellis: Jag börjar nästan gråta
Julia: *tvivlar på vänskap med denna uppenbarligen förvirrade person*

Det var hur som helst en jättecoosy kväll som avslutades med EXTREMA snarkningar från julias fader och lillebror (observera. Lillebror är fem år) Hihi

Idag chillade vi lite hemma hos julis, drog till farsta och åt på Mcdonalds (HAPPYMEAL! "vill ni ha kartongen och leksaken också?" *lite skämtsam* "eeh... JA?" *tappar respekten för dessa flickor*)
SEDAN hem till mig träffa julias POJKVÄN (även känd som peter, peter g, modellen, collossus etc) och nu sitter jag och "pluggar" Ska iväg på släktträff med mystiska tyska släktingar *Hanzi och Gerli!??! Läste ni min blogg och förstod svenska!?* är glad att fina är där <3 SO LÅNG

Kommentarer
Postat av: VALIS

HAAAAAHAAAA det var typ bästa kvällen i mitt liv. DESSA KOMMENTARER. vi skyller på chipsen. eller typ téet. gah. älskar dig MIN VÄN. (jag tvivlar inte på vår vänskap även fast du humpar allt som rör sig)

2009-09-21 @ 10:46:56
Postat av: RÄKIS

HAHHAAAA visst var det!!! ja. vi skyller på téet. eller kanske det extrema felköpet av CIGGARETTER. (eventuellt kan kevins mamma ha smugit ner något mystiskt i min laxpaj. uppdatering följer) ÄLSKAR DIG med käris. du er best <3

2009-09-21 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0