EIGHTTEEENN BITCH!

WOHO dagen är ÄNTLIGEN HÄR! Som jag längtat och längtat och tjatat och tjatat! FINNALLYYYYY!

ja och sen så har jag ju fyllt år också! he-he *lurigt skratt* heh. ja. NEJ MEN SERRI är nu äntligen artooon. Väcktes imorse av härlig sång av familjen som kom med tårtan och paket i stora lass! Favoriten är ju då min nya festman som jag älskar över allt annat. (ja. det är min dator) jag är så kär <3 orkar inte rabbla upp allt men det var RIKTIGT fina presenter, fick underbart fina igår också av familjen när hela släkten var här! Man blir så glad när alla är samlade för att fira en, stort tack till mammsen som ordnade så fint med snittar och champagne <3

Håhå och idag fick jag en present av hannisen som jag inte säger vad det var, och vi utnyttjade även min nya myndighet under dagen. he he he. I say nooothing. Fick en liten godispresent av söta sofie också :D Sen sjöng de så fiiiiiint i klassen också :D

Så tack till alla underbara vänner som gjort min dag väldigt minnesvärd och underbar! LOVE LOVE


Kommentarer
Postat av: soffsi

haha sötnosen <3

2010-01-18 @ 23:43:34
URL: http://shitmajbritt.devote.se
Postat av: soffsi

& du och hannisen, asså, SKÖNA LIRARE FÅR MAN LETA EFTER! klockreeeen

2010-01-18 @ 23:44:07
URL: http://shitmajbritt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0