Snabba cash

åååhh elin jag håller med dig, lätt bästa svenska filmen!

Har nu suttit i två timmar i en biosalong med sofisen och njutit av denna sjukt bra film! Tycker absolut att svensk film har stigit in i en ny era! siikkk! Jag ska iaf INTE börja på handels längre hehe.he.hee. *köper fejk fjällräven och ställer mig utanför skolan och röker* nej. australien och regissör var det! och gaaaaaaaah i MUST book my tatooo time. hur taggad som helst. bara de inte säger att min hy är för känslig (saknar ju som sagt pigment + får ärr hur lätt som helst) (vad sexig jag lät nu) men vill verkligen!

Nu ska jag duscheliduscha och sen läsa den underbara boken MARSMÄDCHEN som vår underbara tyskalärare gett oss. länge leve! ´

imorgon ska jag försöka att träna, kanske hem till mormor eller utgång på kvällen men framför allt är det filmkunskap!


köpte två nya filmer också! får egentligen inte plats i min filmhylla men... kunde inte motstå!


Kommentarer
Postat av: sssssoffipropp

high five på snabba cash duuuuuh! myskväll gömman<3 måste göras om!

2010-01-27 @ 21:53:38
URL: http://shitmajbritt.devote.se
Postat av: Becca

Elli du och jag i Australien! <3

2010-01-30 @ 00:39:53
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA <33

2010-01-30 @ 01:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0