he lives in you, he lives in me




för att citera mamma, "det är astråkigt"
saknar becca som verkligen inte kan vara borta i 12 dagar till
saknar hannisen som inte dyker upp förrän i augusti
saknar solen och sommarvärmen


varför plötsligt alla dessa saknader, humörsvägningar, utbrott och tomhetskänslor?
HORMONER. varför?

glad att jag har fisen hemma
glad att julia inte åker än på en vecka
glad att robin och jag går på spontanpromenader på kärsön på mystiska våldtäktsvägar vid vattnet
glad att peter och jag kan tjockäta och kolla på dåliga filmer
glad att åsa och freddie dyker upp utanför mitt hus halv tolv på natten för att kramas och prata om USA
glad att lillesyrran kommer hem imorgon
glad att min mormor är världens coolaste
glad att linn och linnea vill träffa mig och prata tjejsnack
glad att min mobil plingar till lite då och då
glad att jag är ledig och fri fri fri
glad att jag är jag och att det är sommarlov.


Kommentarer
Postat av: fisen

glad att jag har dig :D

2010-06-17 @ 00:27:48
URL: http://shitmajbritt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0