thank you for understanding



ja nej jag ber om ursäkt för tidigare inlägg. he. he. jaja. Innan vi drog iväg åkte hela familjen och hämtade lillesyrran från arlanda och åt gemensam middag myselimys. Sen mötte jag upp Linnet vid islands och begav oss mot Niklas the Langer. Trevligt folk, musikproblem och drottningimmiterande gjorde kvällen! Avslutningsvis promenerade jag och kråkan (?. tror inte jag har auktoritet att kalla honom detta..) ända från olovslund till ängbyplan i spöregn. kom hem och åt upp resterande rostbiff. muuums. provade slutligen tandblekningen jag fått av syrran (obs. gör ej detta i onyktert tillstånd klockan två på natten. risken för gelé i ögonen, sväljning av bettskenan och missbedömning av mängden gelé är otroligt stor) visar resultat senare. eller? 

och vad är grejen med att alla i bromma vet precis allt om alla i bromma? I can't help being famous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0