Waka waka




efter moccachino i skyhöga klackar och snuskprat med en lindholm begav jag mig hem mot bromma och fick äntligen träffa min älskade åsispåsis som varit i möjligheternas land ett HELT ÅR. soooom jag saknat henne! tvåtimmarspromenad som avslutades med te och mackor vid halv två-tiden, soo our style <3

drabbades av en liten ångestattack precis innan läggdags (hormoner?) och upptäckte dessutom till min fasa att isa (hund) ätit upp hela min toblerone som jag fått i PRESENT av föräldrarna. det krävde en del tårar och illamående. (psycho brud) men hur som helst. lyckades somna och drömma om nakna män och nunnor. ja ni vet att jag har en förmåga att drömma de konstigaste saker.

Snart kommer morbrors fruga över med lillkusinen för lek. c ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0