AAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!

OH MY FUCKING GOOOOOOOOOOOOOD! Shit har aldrig haft så ont i benen/fötterna/ryggen eller varit så otroligt UPPFYLLD AV GLÄDJE OCH KÅTHET SOM EFTER DENNA KVÄLL!!! GAH. 30 seconds to mars - SÅ över förväntan. kommer aldrig glömma. Jared Leto är typ den roligaste människan som levat, jag är definitivt kär till max. "A lubricated audience is the best audience" AAAAAH.

HO ska nu upp om ca sex timmar och duscha/tagga tyskaprov (EH!?) om jag kommer kunna sova. min plan med jared+städskrubb gick ju inte riktigt bra, men med lite tur kanske han dyker upp i natt (jag är nästan säker på att han hörde när jag skrek min adress och telefonnummer så vi håller tummarna!)

träffade sötaste killarna på tvärbanan som hade tagit SJUKT fina bilder, så snart kommer det nog några som jag stjäl från dem (raggade facebook aha aha)




HOHO. I like it, I like it alot <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0