we beg to differ

måndag. MÅNdag. månDAG. ordet skriker hopplöshet, trötthet, spetälska och impotens. bara tanken på det får en att överväga om det kanske inte vore lättare att helt enkelt hoppa från tranebergsbron. men icke. jag har nu genomlidigt denna dag. med understrykning på LIDIGT. sista lektionen är värst, vår lärare heter Fröken Stoneface Von Bitch. "varför vill hon leva" som en nära vän till mig idag påpekade så vackert. vi undrar alla. 

Men lite glad är jag nog för jag insåg helt plötsligt att jag nog är sjuk imorgon. låter mycket bra. *ber bön att lärare inte följer min blogg och inser brutalt skolkeri* men vad fan.

ja. bones. inspelad repris av 6:e hockeyfinalen DIF - HV (ja. ni får kalla mig smått tragisk) (såg inte hela. bara det där med wesslau i början. mmmm)

eh. a. men... ja. nej. det händer inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0