Hold on and reach for the sun

Back on track nu då. Vaknade tio, chillade galet till tjugo över elva då marresarren kom över, gick en snabb prommis med hannes (HUND) och träffade sedan Emelien vid islands tjugo i tolv. Samling tolv, EXTREMT stel presenatation för alla nya i klassen som gick ut på att alla reste sig upp och lite osäkert mumlade sitt namn. VEMS IDÈ VAR DETTA!?

Hur som helst jätteroligt att se alla igen, och trevligt med lite nya ansikten. Efter en lite halvt misslyckad "tipsprommenad" i skolan (VARFÖR!?) fick vi äntligen gå. När jag äntligen lyckats klura ut vilka individuella val jag skulle ha denna termmin samt vilka block dessa var i (Organisation och ledarskap, Affärskomunikation engelska - vaaaaaaaaaaaad har jag gett mig in på???) sprang jag hem och lite senare kom Issa. Kvällen ägnades åt pimpad kladdkakebakning, te och fika på altanen med djupa konversationer. Efter middagen såg jag och Peter chocolat och åt choklad. Det var trevligt.

Nu är det fredag, börjar med Affärskommunikation, eller var det organisation och ledarskap? Detta följs av Engelska SAMT naturkunskap B, sedan SLUT 14.15.

Och tagga tagga tagga för imorgon är det kräftis! Måste planera. HERRE.

XoXo, Elli                
                      
               Kladdkakan - med hasselnötter och VIT choklad                    Söta Issa                                                    

Kommentarer
Postat av: elin

jag kommer gärna imorgon! Men säg till om det inte funkar att jag kommer till kräftorna :P haha

2009-08-21 @ 20:20:09
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0