I ain't missing you at all

FREDAAAAAAAAAAAAAAG! PARTY! WIHO! ÄNTLIIGEN FESTA FESTA FEEESTAA!!!!! *gör fjortisposer* ÅH JAG MÅSTE VARA NÅGON ANNAN ÄN DEN JAG ÄR ANNARS TYCKER INGEN OM MIG BLÄÄÄÄÄ

Nej jag sitter barnvakt ikväll jag, jadå. Hade en lektion idag sedan bar det av till Karlberg vid ett-tiden där vi skulle nolla våra kära ettor. och jag säger bara HEJ MILITÄRER som låg och chillade på gräsmattan intill hinderbanan. måste gå lumpen alltså... *humpar stolen* Nollningen var rolig men kunde tyvärr inte stanna speciellt länge eftersom jag skulle sitta barnvakt. Det är jättemysigt, har varit otroligt kreativ och gömt kinderägg och gjort skattkartor ("jag förstår inte vad du har skrivit eleonor" "men nej nej lilla du det där är inte en bokstav det är ett bord!" "gud vilket fult bord") Känns TOPPEN!

IMORGON ska jag träffa älskade julis om inte hon dött i ett sexmaraton *I SAY NOOOTHING* och på söndag ska jag träffa lilla Issa SAMT övningsköra. Peppelipeppelli. SO LONG!

måste sluta säga detta men *humpa humpa HUMPA*

Kommentarer
Postat av: juliaa

haaaahaha älska barn. jag försökte precis ge johannes en kärleksfull kram och han ger tillbaka med att skrika "storasysterattaacaaack" och tvinga sin kompis hoppa på mitt utsatta ben med små plastsvärd. GAH.

2009-08-30 @ 15:26:01
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0