It's just a bump in the road

Snuvig. Trött. Ont i ryggen. ...Det är sommar om 326 dagar! *försöker strypa mig med skärpet*

Dagen idag var väldigt bra, skolan gick snabbt och sen åkte jag med Peter till vby och shoppade. Jag alltså. Inte han. Eller? *vita t-shirts VITA T-SHIRTS!* Köpte en jättefin tröja från gina tricot samt ett diadem. Supersött! Ska lägga upp bilderna sedan så att alla mina läsare kan se vilken bra stil jag har och så kanske jag blir BLOGGKÄNDIS! *ler stort* Nej. nu hoppas jag att ni förstod att jag inte var allvarlig. ehehehhehehe. eller? Åh jag är trött. Imorgon: Coopertest på gympan. 2.6 km det snabbaste man kan. *fick plötsligt svininfluensan*

C YA

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0