Juletid

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH måste jag bara säga för jag och julis såg avatar igår och den var såååååå braaaaaaaa!!! *hysterisk* SHIT se den NU NU!!

Fick ven världens snyggaste MJ-tröja också av bästa vännen <3 she knows what i like *smeker tröjan mot bröstet* hoho.

Sov hos julis igår då, smått lyriska av lycka pga blå aliens och sexscener (seriöst, denna filmen har ALLT)
och imorse gjorde vi american pancakes och gick sedan på promenad i snön med cigg och prat. Nu är jag hemma och har chillat lite och ska snart julbaka och myysssaaaa. HAH

puss

Kommentarer
Postat av: åsa

ååååh, gissa vad jag fick i julklapp! 5 mj tröjor ahah nu är min kollection uppe i 7 mj tröjor och har precis läst ut hans självbiografi! om du inte läst den läs nu ellispellis!

puss och kram hjärteram

2009-12-30 @ 07:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0