slask helmers och skolreunion

Hej hej hej

Vaknade upp runt halv tolv av att lillasyster sparkade mig på smalbenet (när kom hon in till mig undrar jag?) låter fortfarande som en kråka och hostar som en kärring men vad gör man. JUSTDET drömde extremt intima drömmar om robert pattinson muhaha *hoppas att robert läser min blogg* *är inte besatt* *smeker roberfoto i plånboken*

Ehum. hur som helst. åkte till stan med peter och julis som satt och berättade hejvilt om deras sexliv på tuben. hö. hö. Sedan skiljdes de (trodde det var fysiskt omöjligt) och jag och min bästa vän gick runt på staden. Hamnade upp på Helmers Café och OM DU SOM GJORDE MINA CHAILATTES LÄSER DETTA VILL JAG BARA SÄGA ATT DU SUGER. Nästa gång - SNÄLLA låt mig få veta i förväg att det kommer ta dig tjugåtvå timmar att värma lite mjölk och röra ner i ett glas så att jag kan ta med mig en SOVSÄCK nästa gång. DÖ!

Efter återhämtningen av denna (TRAUMATISKA) upplevelse träffade jag jenny och emma som klagade på mig som vanligt om allt möjligt. älskar er tjejer ehhehe. nej nu ska vi inte vara sådana. *  * Vi hade det trevligt och satt och fikade och pratade som på den gamla goda tiden. Så hemskt tråkigt att emma ska åka iväg snart till baguetternas land!

Nåväl nåväl. Har nu pratat med en till livet hotad becca som efter att ha sett paranormal activity inte längre har sitt sinne i fullt bruk. Älskling <3 Imrogon blir det köpa antikråkhalstabletter och eventuellt bio på kvällen. Vi får se (: puss

Kommentarer
Postat av: valis

DU TVINGADE OSS!!! eeehhh. jag skulle aldrig, du känner mig. *skriver sexnovell och lägger upp länk på facebook*

OCHBIOUTANMIG!?!?? *besviken*

2009-12-29 @ 13:54:10
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Emma

Ehm, klagar på dig om allt möjligt? Kul att du hade trevligt!

2010-01-02 @ 10:57:29
URL: http://voirmoi.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha ni har en tendens att göra det ^^

2010-01-02 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0