!!!!

jeh aräk erasäl! råm in arb?

nej nu lurade jag er allt va! Har tagit influensavaccinet idag och skulle lura er att jag pratade baklänges.. ni vet.. som hon på kenzas blogg som.. eh.. gick.. baklänges? *saknar humor*

Anyhow har ont i armen och kan inte röra mig. peter kommer över snart och ska trösta mig dock INTE RÖRA MIG *springer och gömmer mig under sängen* *snor julis pojkvän* hoho nej jag skämtar julia. skämtar.. skämtar. *domnar bort*

Idag avr vi på ett mycket givande studiabesök hos Ernst & Young - VERY NICE! ska fett lätt bli revisor. eller regissör.. hm.. eller KÄNDISBLOGGARE ehhee. he.. nej gud jag är så tråkig med det här vaccinet. ha förståelse good folks! Nu ska jag.. inte röra på min vänsterarm. lite jobbigt att skriva. så. jag drar nu. hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.ha.

2009-11-25 @ 20:36:03
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0