It pays to belong

ah har äntligen hittat uggsen jag sökt - tack lollo! :)

Har nyss räknat matte och varit så otrligt duktig *facit är min vän* men jag har FEBER (37.6) så jag borde ju verkligen ligga nerbäddad med the hills och äta choklad, egentligen alltså... Vi får se. Ska bara laga mat först och sen träna lite på tyskaföredraget (WTF!?) som jag ska ha imorgon tydligen då. känns bra, tryggt. säkert. helt okej. *bryter ihop*  Jean Jaques Rosseu.. eller hur var det ellen ;D

LÄNGTAR galeeeeet till på lördag!!! Kommer utan tvekan bli en toppendag. Ska först träffa FIA, sen laga middag i mitt hus med BECCA darlingen och sen ska vi slutligen gå på NEW MOON. Va? hade jag nämnt det förut...? konstigt... fick för mig att jag var så.. diskret..inte? ..... ... . . .. . .. .  GAAAAAAAAAAAAH. 

 


Dagens låt


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag ska gå på samma föreställning som dig!!!!! :D

2009-11-18 @ 19:39:25
URL: http://thelifeofeechan.blogg.se/
Postat av: Elli

WIIIHO!! I'll be the one passing out every five second :D

2009-11-18 @ 20:46:04
Postat av: Elli

WIIIHO!! I'll be the one passing out every five second :D

2009-11-18 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0