Bubbles and candysticks

Lördaaaag och emmaaa skaa firaaas!

Igår var nog den trevligaste dagen jag haft på länge; vi kom till Arwskogs halv sju, möttes med välkomstdrinkar och tilltugg följt av den mest utsökta ceasarsalladen i världen och som pricken över i:et serverades den godaste tiramisun jag någonsin ätit till efterrätt. Good LORD!

Efter middagen såg vi 17 Again (ja. jag vet vad ni tänker men jag säger bara SE DEN. *humpar bild på Zack Efron*) Tack så mycket för en perfekt kväll!

Idag har jag ett ganska chill schema faktiskt,

träna
plugga ekonomi
plugga matte

lämna in org&ledarskaps-uppsatsen
träna på historiaföredraget

Så det är bara att sätta igång! Ce ya lejteerr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0