It's on fire

Hejhopp. Jag har fått swineflue igen. Eller, jag vet inte. Var nära på avsvimmad två gånger idag. Herre. Imorgon har jag då matteprov. Har inte pluggat eftersom jag inte visste att vår mattelärare skulle vara en fitta och tvinga oss göra matteprovet TROTS att vi varit bortresta i en vecka. "Ni hade ju hela helgen på er"... Ja men nu ska jag berätta för dig ditt gamla rövhål att det kanske inte räcker med fem timmars pluggande för alla. ARG! Nejdå, jag gillar Mats. Bara inte idag. *ehehhe*

Skooolan idag var jätteroliiiggg jag blir alltid så glad av Hannisen och Ellen. Ni får ett litet hjärta <3 Åkte en snabbis till vällingby med Hannisen och köpte mintsniff/ hamburgare och vandrade runt i tvålaffärer. vi kände oss mycket tuffa.

Nu SKA det bli;

Mattemattematte
Historia
och sen om jag fortfarande lever ska jag börja med CV. KILL ME NOW!

Kommentarer
Postat av: hannisen

:)<3

Bondgård sökes!

2009-10-19 @ 20:01:36
Postat av: hannisen

:)<3

Bondgård sökes!

2009-10-19 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0