Kick back; relax

assååååeee nuu äre looovv. Shiit mitt huvud är spenat. Eller ja. eh. ni fattar *går i ide av trötthet*

Nu har jag körtkörtkört bil med pappsen och JA - för er som råkade åka över drottningholmsbron runt 16.15 så var det jag som satt i den STORA silvriga bilen och orsakade traffikkaos/dödsfall/mordbrand etc... INGEN ÄR BRA FRÅN BÖRJAN OKEJ!?? *flyr undan SWAT*

nej men det gick faktiskt sjuukt bra. Pappa har för vana att skrika LITE häftigt då och då (som om jag inte kollade i backspegeln innan jag tvärbromsade pga missbedömning av avstånd mellan trottoar och vägen..*massiv hostattck*)  Men sommaren 10 ska det vara körkortklart! MUHA.

Nu ska jag snart åka och träffa en vinglande hannisen (fylle. svin. sötnos <3) och vi ska som sagt på körfika. I like I like. Om jag hinner hem innan för sent så blir det lost med mamma och pappa. OCH HOPPAS ATT JAG BLIR FRISK INNAN YASURAGI PÅ MÅNDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0