Never ever give it up

Kära bloggelibloggis. Nu är mitt rum ÄNTLIGEN halvklart. Ny säng är INKÖPT och på samma sätt har jag nu en superspejsad hylla. alltså shit. Vände hela rummet spegelvänt, flyttade lite på kurtan och deanan och vips så var det halvklart. Nu återstår bara att måla allt vitt, installera en fondvägg, köpa en matta (?) nya gardiner, större klocka, ny stol oooch sen var det någonting mer... skrivbord?  We shall see. Om jag känner för det lägger jag upp bilder någon gång.

Igår var det en UNDERBAR dag med mamma på Yasuragi, Hasseluddens spa. Alltså det är helt sjukt hur man bara kan gå in i en byggnad och vips känner man ingen stress i världen! Tack för det <3 Sedan på kvällen skulle vi ju då fira min käre far på hans födelsedag, och då dök min bror med familj och min systerdotter lisa upp. Vilken överraskning! God mat och tårta blidde det. Wunderbar. Kvällen avslutades framför pang i bygget (haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa) med pappa. <3

Idag ska jag träffa Hannisen PRICK tolv vid alvik för att köpa korv. Det är allt vi ska göra. *ser lurig ut* Nej sen ska vi iväg och klättra - lite motion behöver man. Sedan ska jag träffa JULIS och ikväll ska jag plugga :'( och kolla på desperat houswives :D

Så pusspusspuss på er små sötnosiposigositrosilosisar <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Detta får jag se imorgon! :D <3

2009-10-30 @ 22:21:27
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0