Pang i bygget

Godermorgon!

Alltså nu måste jag nog till psykhem för de två senaste nätterna har jag drömt att jag dödat en av mina vänner, nästan dödat min mormor och i natt högg någon (jag) av en katt på mitten. HEMSKT!? undrar hur man ska tyda dessa drömmar.......

Idag är jag verkligen JÄTTEförkyld. Så det blir en luuuuuuuuugn dag på cosmonova (mamma vill egentligen att jag inte ska gå men.. pfft.. hon kan ju ta sig..) (jag älskar dig mamma)  och sen på kvällen skulle de egentligen varit bio men jag blir hemma filmtittandes också. Bästa Becca kanske kommer över lite.

Och så har jag lyckats få sängen såld! Yippie! Ska sätta mig lite framför Pang i Bygget och sen ska jag tömma den på alla mina saker (det är inbyggt förvaringsutrymme. Ja jag har en bebissäng och JA mitt rum är för rosa...)

PUSSPUSS


Åh lilla sängen.. upplevt så mycket.. eh.. jag menar. alltså nej nu öh. HEHE


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är inga kansken vi ska kolla film ikväll baby!! :D <3

2009-10-25 @ 10:31:29
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: Becca

Den nya är bättre!! Skit i vad din pappa saa ^^ Love

2009-10-26 @ 17:02:37
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0