they can't have my ass back


Oh yeah mamma steker plättar! Me likes me likes. Kom just hem efter att ha träffat Julia, käkat på subban och pratat på som bara vi kan göra. Ni skulle träffa henne alltså, hon är helt underbar <3

Kvällen ska ägnas åt att kolla på LOOOOOSSSSSTTTTTTTT och Svenska Hollywoodfruar. Wihoo. Nichlas tycker tydligen att jag spammar facebook med min blogg så DÄRFÖR dska jag inte spamma detta inlägg. OKEJ!? (Nichlas om du inte läser detta blir jag lite sur. ggr)



*humpahumpahumpa* nejförlåt, så fick jag inte heller säga. eh. SPAM


Kommentarer
Postat av: whaaaale

jag har träffat henne. hon är lite jobbig. ÅÅÅHH; HETT BIIIIIIIIIIIILDDD. SÅ JÄVLA SNYGGGGGGGGG. PETER, STOD DU BAKOM MIG?!?!?!

2009-10-05 @ 18:36:00
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: shrimp.boat.

nej hon är BALL. SHIT och ALLA älskar henne. Det är lite orättvist. Huu.

JAG VET ÅH! your love is kiiiiing. crown you with my heaarrt, your love is kiiiing. Never need to paaart FLASHBACKS FRÅN FORMER LOSTMARATHON!

2009-10-05 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0