Why, why?

Nej vet ni vad, jag tänker inte lyssna på när Idol-Camilla sitter och bajsar ner Human Nature. Bra att hon åkte ut. Tönt. *härmar hannisen* *hoppas att hannisen redan sett idol och visste vem som åkte ut*

IDAG är jag trött. Alltså, det känns som lov eftersom vi varit borta sedan i tisdags. Men. Imorgon är det måndag. Och jag har lovat mig själv att efter Wienresan skulle jag ta itu med massa saker;

Skidresan
Berlinresan
Cv
Jobbsökande
Motivation i skolan
Rummet
Internet på datorn på övervåningen
Itunes account

Och dagens;

Organisation&Ledarskap
Org&led- läxan (intervju)
Historia
Mattemattematte
Naturkunskap
Ikea
Sängen

Hoppas hinna träffa lite folk idag också, men tyvärr ser detta inte ljust ut.. Gaaah livin the liifeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0