Electric Feel

ÅH vilken underbart skön dag i skolan. Började halv TIO med business english med kära SICCAN (we love we love) (förlåt james, English) Sedan så åt jag lunch och sen... fick jag ont i huvudet och gick hem. Har degat framför MTV MUSIC AWARDS (reprisen, vadå efter?) sedan dess. Ikväll blir det som sagt BARNVAKT. (tyvärr julis, nu kunde vi ju inte dra till bävern :() eftersom julia hellre ville vara med sin pojkvän på HANS landställe istället för med mig på mitt. ÄR INTE JAG LIKA ROLIG SOM PETER ELLER!? nej jag skojar bara. jag förstår. åh att vara kär *försöker minnas* (brutalt skämt)

JAG ska då plugga också eftersom jag är en sådan narkoman. På listan ikväll:

En liten bit av Affärskommunikation Engelska, en godbit av engeslskapresentation och sedan en liten klick med bokläsning till det. GOTT!

IMORGON ska det först på kräftskiva med familjen och sedan in till staden där jag ska träffa julia (om inte denne får för sig att åka till stan med peter istället..?) (julis du vet att jag skojar inners inne) och sedan får vi se vart kvällen tar oss.
So long! puss
ps. I AAAAAAM the puscher. you know it

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå pusha? ;D

2009-09-18 @ 17:09:15
Postat av: Anonym

welcome to my blog honney ;D

2009-09-18 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0