come on lover

HOLA. shit. här var det öde. har inte uppdaterat på ett tag märker jag heheee. jag. har. PÅSKLOV! äntligen. sjukt vad jag har kämpat de här veckorna innan lovet. herre jesus. men nu är det över, bara att lägga bakom sig och se fram emot kommande tider *prov*

Har firat påskhelgen på landet med familjen. mysigt värre! I söndags vare chillkrök hos julis med strohrom och planerat dygnande. jag slutade upp mellan två män i trång soffa. när vi vaknade var det snö utomhus. sick.

igår var det släktkalas (inte att rekomenderas med tre timmars sömn och extrem baksmälla) och sedan sushimiddag med becca. blev lämnad ensam och satt i soffan i trosor och kollade scrubs.

Nu har jag städat rummet noga noga och är sjukt trött efter elva timmars sömn. taggar tv-kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0