rise up above it

HELLUUU ITS FRIIIDAAYY!!!! WIHIIH.

har haft en saaaft vecka. vad har jag gjort? var på misslyckad utekväll med hannisen i onsdags, följt av ännu mer misslyckande och avslut på donken@ fridhemsplan. mys. igår åkte vi moppe (!!) och chillade och sen.. ja.. JO JUSTDE JAG VAR JU PÅ HOCKEY I GLOBEN OCH SÅG DIF - LINKÖPING! *caps?* SÅJÄVLASJUKTFUCKINGBRAA!!!! 5-1 och dif är i final. älskade underbara lag <3 linköping kan ju ta sig i sina små bonnerumpor och kasta sig i väggen *hatar linköping* *nej det beror inte alls på någonting annat än hockeyn* *blink*

hihi. efter detta kom peter hem till mig och vi hade det trevligt framför andra hälften av "en vampyrs bekännelse" och sen vandrade vi till statoil genom regn och över grodor och maskar för att äta korv. mysigt värre!

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag plugga och sen ska jag ha det kul. puss




bild snodd från Wallin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0