Vart jag hör

ÅH SHIT SÅG NI TRUE BLOOD ELLER!? herre gud hur ska jag kunna vänta till nästa vecka!?!??! ojojoj

har haft en sjukt mysig dag idag. vid tio kom hannisen över och sen fisen och vi låg och solade på min balkong och vandrade sedan till björkan och picknickade/solade/sjöng/sov. suuuupermysigt! Hannisen blev brun som ett troll och jag & Sofie fick fräknar som bara den. och - ja det är sant- jag har bränt mig. varför är jag inte chockad. inget pigment + vårsol liksom. herre.

barnhämtning och sen matteplugg/middag/ mysprommis med becca/ true blood-tittande med becca/mamma/lovan med smoothie/te/knäckebröd. TOPPENDAG är vad det är. nu taggar vi matten åtta NOLL FEM imorgon. hörde ni det? NOLL FEM. det är ju för tusan sovmorgon. wieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0