entering: depp mode



låter rubriken tala för sig. det är augusti. jag har förlorat mitt solsken. för en tid iaf. har gjort flera dåliga val i följd. känns som att det borde vända snart? inte? snälla? nej? kom igen...

jag kommer inte på något annat sätt att uttrycka mig på än fuck you, come back, what's your problem? don't leave och GÅ OCH DÖ. ja men känner nu ni hur jag känner? blandat? lite... orkar inte bryr mig inte dra åt skogen robert downey är snygg.

det. är. så. otroligt. tråkigt. att. vara. hemma. själv. när. ens. kompisar. är borta/upptagna/på landet med pojkvännen/ socialt inkapabla/döda.

ja detta är vad ni får om ni tjatar efter uppdateringar mitt under LOVET. gosh. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0