fredens dag

Gaaaaaaah måste haft den SJUKASTE drömmen hittils. fy. blä. usch. vill inte prata om det glöm det. GAH *mentalt förstöd*

nååååväl. fredag! wihippie. Ska ta tuben från mitt torg 10.41 och ankommer till blgb 10.43. Varför går hon inte? bra fråga.. kallt? där ska jag möta fisen en snabbis innan underbara naturkunskapen börjar. lunch. engelska (james <3) och sen freeedddooooommmmeee. eller nej. ska öva tal och läsa igenom naturkunskapen. SEN är det underbaramysiga helghelghelg. film blir det som sagt, om det är bara becca och jag eller om stoffe och bobisen (är detta okej att jag säger? inte? nej. jag håller med. tomas) joinar oss eller om det är filip, calle och niklas som tittar in. we'll see. come to our harlem boys. *stelt leende*

Nu ska jag sminka mig och rocka loss till lite MJ så här på morgonkvisten. eller p1 som min kära historialärare inspirerade om. nej MJ.


PUSS PÅ STJÄRTEN


nej men vadå, jag kan ha roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0