I Love you man

Oj oj här har det inte hänt mycket på ett tag! Sorry, har varit för upptagen med att vara cool artonåring. ehe. Inte mycket har hänt på senaste tiden heller, jo mina UGGs kom!! ÄNTLIGEN. och jag älskar dem.

Igår träffade jag robin andra dagen i rad och vi gick på en extremt INTE utsåld föreställning av AVATAR på söder efter "middag" på donken. trevligt trevligt. Idag är det skola (skippade tyskan. kom hem ett igår. vad gör man liksom? skolka är väl inte så farligt.. REKTORN!? var du tipsad om min blogg!?) och efter den ska jag hem till moders moder och plugga matte och fika och laga mat. MYS.

förövrigt igår drabbades vi alla av ett oerhört kåtslag. Julia skrev stöttande ord till min (allas?) olyckliga förälskelse i GUDEN. (nej inte guden, alltså. inte gud. ja vi har ett smeknamn på en kille och ja det är för att han ser ut som en grekisk gud. ja vi har inga liv. det är sorgligt. gråt lite då. *skär mig*) och johanna förstörde en livsdröm för mig. feel the love.

Nu taggar vi lunch 11:05!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0