klockan är halv ett. det är okej att vara tråkig.

Skostorlek: 38
Samlar på: Dvd-filmer
Mest spelade låten på ipoden: Human Nature - Michael Jackson
Jag har aldrig: Spytt på fyllan
Det här visste du inte om mig: har skrivit dagbok nästan varje kväll från att jag var åtta
Mystisk fetish: älskar tunnelbanelukt, metaller och grus grovt. blir helt vild.
Favoritdialekt: Australiensiska (eller sickans skånska. "ska ni ha lite geeeoowdis?"
Favoritdjur: Panda
Konstiga födelsemärken: orions bälte på insidan av låret
Det här ser du mig göra en söndagkväll: kolla på någon film, dricka vit choklad & äta scones (*host plugga*)
Godaste maten: tomatpuré. skojar inte. på allt. mackan, fingret, skeden, u name it
Färgar håret?:  Sedan jag var 13. är egentligen typ.. reddish/guld *fräknar*
Favoritställe: biosalong eller hannisens biorum

Eh. ja. detta förstår jag ingav ett STORT intryck på alla mina tjugo läsare. ehe. jag antar att ni antecknat detta och verkligen, VEKLIGEN kommer att äta tomatpuré på er nästa macka (gör det. ni kommer inte ångra er)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0