Lake Erie Rainfall

HEEEEEEEEJ! *snörvlar*

Kom precis hem från fika med bästistant och stangående med robin, mycket trevlig dag.

Och yada yada mitt liiiv bla bla.

Nej men serri, skolan ist begunnen (tyska?) och det känns inte okej. Jag har beklagat mig över petter och andra osympatiska människor. Nu får det vara nog *osammanhängande blogginlägg*

Igår åkte jag hur som helst in till stan och träffade inte julia (sjuk. :'() utan robin som jag inte sett på över ett år så det var trevligt trevligt. Sen åkte vi hem till mig och såg Hannibal Rising. eh.

Nu ska jag snaart hem till julis och sova (kolla saw V?) och imorgon ska jag på STARWARSFESSSTT!!! hos julia, hennes lillebror fyllde sex. men vadå, fest som fest liksom *packar vodkaflaska och cigg* *bjuder de små barnen*  julias föräldrar!? genomskådade ni min plan!? eheh. nåja. det blir myssss. nu ska jag ladda ner musik. köpa alltså, jag lovar! ...



"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die tomorrow"


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHA nu överdrev du väl lite.. *redan lagt ner cigg i barnens godispåsar*

2010-01-09 @ 18:14:27
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Becca

SNYYYYYYYYYYYYYYGG BILD!!!!!! <3<3

2010-01-11 @ 23:38:38
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0