you wanna talk about the weather

tjooooooolaaaaaa nu taggar vi till tusen för 18årsfirande!!

Igår var en väldigt trevlig dag, träffade sofisen efter skolan och gick en snabbis i vby och sedan hem till mig och mysfikade <3 vid sex bar det av till CARL min vän för att fira hans 18årsdag med släkt och vänner och middag. som en glad överraskning dök filip, nicklas och adam upp också och joinade middagen! Massor av rött vin, skratt och utsökt lammstek med calles hemgjorda daimtårta till efterrätt var helt perfekt! Senare kom beccis och vi kollade på skräckfilm,dead silence och instängd, nere i calles källare. TOTALT SPÅRAT! har aldrig hört killarna skrika så mycket förut, filip höll på att få en hjärtattack och calle gick ut antal gånger för att "gå på toa". Jag var helt förstörd efter  dead silence och trodde seriöst att jag skulle dö, FY FAN vad äcklig den är säger jag bara. Instängd fungerade lite bättre, kanske för att jag befann mig i chocktillstånd. Sedan blev det taxi till filip och förvirrad promenad med becca till tunnelbanan <3

Nu ska jag göra ett ryck, städa, handla, fixa dona det blir toppen!!!!!!!!!




GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH


Kommentarer
Postat av: Becca

Kvällen var toppen, dock gjorde filmerna min natt något sämre än vanligt :P

Ikväll kommer det bli toppen!!! :D :D

<3

2010-01-23 @ 13:35:19
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: emma

Ghaaa, den är skit läskig typ fram till slutet när hon börjar jaga runt dem i teatern! Jag såg den på Halloween! Inte heller det smartaste draget av kvällar att se en sån film :P

2010-01-24 @ 14:04:35
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0