I'm in for the kill



onsdag. är det väl idag? jo tror det bestämt. ska nu ladda en tvätt i spindelkällaren (gud ge mig styrka), städa mitt rum och packa inför landet samtidigt som jag måste undivka min käre far som alltid inför större högtider som midsommar olyckligtvis drabbas av galna ko-sjukan. detta är mycket sorgligt och alla vi i familjen försöker komma på olika lösningar till detta. obs. det funkar inte att skrika, gråta, skratta, prata, andas, blinka eller för den delen rymma. så vi svävar runt som spöken och försöker att inte kliva på någon öm tå. dessvärre tycks dessa ömma tår finnas lite över allt. ja ni förstår att jag övervägde att stanna hemma denna midsommar? Men alla i hela världen (bromma) reser bort/ är bortresta/ försvunna eller otillräckliga (?) så det blir midsommar i käääära norrtälje. hoppas ju lite att stoffe och the gang är där ute så jag inte kommer hamna upp ensam under sillbordet med en flaska stark nubbe som umgänge. men man vet ju aldrig.....  


Kommentarer
Postat av: fisen

jag är ensam kvar :(

2010-06-24 @ 18:51:55
Postat av: Emma

Det är verkligen torsdag idag :)

Jag kan informera dig om att Alla utom jag är där! Eller det har jag i alla fall fått för mig..

Jag vill också fira midsommar på landet. Vi hade kunna dela på nubbeflaskan för bövelen. och ett paket cigg

2010-06-24 @ 21:52:39
URL: http://voirmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0