so fucking special



allt skolarbete är över. alla timmar av panik, gråt och hysteri har summerats upp i ett minne. ett painful minne. ett jobbigt minne. ett minne jag är stolt över. ett minne jag lär av. ett minne jag minns. med tungt hjärta, med lättade axlar. det är hemskt men det är fint för att det är över. 81 dagar av frihet står i dörren. stort kliv över tröskeln och jag ska ta hans hand. hålla i den hårt. svepas med ut på breda ängar av äventyr och bara njuta av vinden i håret. och unna mig själv att vara glad, för jag har kämpat så jävla hårt. jag har varit så jävla bra.


Kommentarer
Postat av: becca

vet du finaste, jag tycker att du är bäst <3

2010-06-03 @ 09:41:53
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0