baaaoomm

okej bounce back, bounce back back on track


Så. Underbara dag. har levt i min febbok, gått runt i huset och sjungit och haft tuttkonversationer med mamma och lillasyster (ja, ni läste rätt) kort sagt en helt vanlig dag. är så fed up med feb nu så jag spyr. ska bara k0olla igenom en snabbis och sen får det vara BASTA!

Under en av mina (många) pluggpauser lockade cdon.com till sig mig genom ett nyhetsbrev som berättade om spännande priser! så ja, jag gick bara in där helt oskyldigt och kollade lite på vilka filmer som fanns. sen började jag plugga igen. nej jag ljuger jag köpte en film. okej jag köpte två. men. inga mer. *skyndar in på cdon.com och beställer hela sortimentet* nej faktiskt nu ska jag hålla mig. bara requiem for a dream. sen är det klart. *övertrasserat kreditkort* EKONOMI GAAAAAAAAAAAAAH. *däckar*

nej seriöst nu. gå och lägg er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0