DÖD ÅT ÄCKLIGA GUBBAR SOM INTE HAR NÅGOT LIV!!

JA fy vad jag HATAR DEM!!!! GAAAAAAAAAAAAH!!! det fanns en sådan pån tunnelbanan när jag och fisen skulle åka hem. MORD OCH AVRÄTTNING! nej jag är för psykiskt instabil för att berätta vad som hände. tar det sen *vässar butterfly-kniven*

SÅ. hej. hade en trött dag då jag sovit ungefär tre timmar i natt pga sjuka skakningar och kväljningsattacker. ingen kräksjuka än iaf. *ryser* efter plugget drog jag in till stada med sofisen och strosade runt/ provade naughty lingerie/ köpte converse. Dagen avslutades med middag på tacobar. mys <3

Imorgon är det fredag? redan? herregud. om jag upplever en likadan natt som igår stannar jag hemma. helt klart. på kvällen blir det mys med beccapecca och lördagen står ännu oklar!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0