Free fallin

Hoooooo to the llaaaaa. är nu hemma från idre och är så jävla äckligt trött. bussresan var mysig, eller minns inte var sjukt borta. BAKIS? ja man kan ju undra.. blev bjuden på rött av brorsan på afterski och sedan bubbel hos jenny som fyllde år. satte... ja jag tror jag spårade lite. EHE. *alkoholist* vi glömmer det nu...

har hur som helst haft fem underbara dagar som jag sent kommer glömmaa :)

nu ska ni alla lyssna på:

Free Fallin' - John Mayer
From Yesterday - 30 seconds to mars
Sweet Misstakes - Ellis Paul
Good Girls Gone Bad - Cobra Starship


bilder kommer imorgon muhahaha nu ska jag snuska mig *smeker bild på emile hirsch* *ber en bön att ingen familjemedlem läser detta*

Kommentarer
Postat av: lovan

UHEEW, syster i rummet bredvid Eleonor!

2010-03-05 @ 00:52:30
Postat av: elli

HEHEHE AKWARD TURTLE!

2010-03-05 @ 09:01:57
Postat av: Becca

30 SECONDS TO MARS <3<3<3<3

2010-03-05 @ 20:35:24
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0