It's railway

självömkan på en söndagkväll. kladdkakebak och kväljningar. det är synd om mig. jag har förlorat en vän. i sommar kommer jag vara ensam som knytet självt, och vem ska trösta mig!? det kommer bli jag och tio harlequinböcker med mint-té och klassisk musik i bakgrunden. men jag är inte 76 än!!! JAG ÄR UNG!! livet är orättvist. ensam sommaren 2010. ensam. och övergiven. alla älskade vänner försvinner. därför. alla kära. ska jag införskaffa en ny vän. en snäll vän. en vän som finns där för mig, precis när jag vill. en vän som kommer så fort jag ropar. en skinande, len, stadig vän. mjuk. men hård på samma gång. snäll, men lite barsk. med eller utan batteri.
















'





ja vad trodde ni?


Kommentarer
Postat av: LINNEEEAAAA!!!!

i början trodde jag nästan att det var spriten du tänkte ta till. för då kan jag haka på :D Rosé på altanen sju kvällar i veckan, låter det lockande?

2010-05-30 @ 22:35:56
Postat av: julia

INGEN ÖVERGER DIG. jävla usa.

2010-05-30 @ 22:39:13
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: becca

<3

2010-05-30 @ 23:12:11
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: hannisen

Oj du har blivit känd:D! HAHAHAHA åk till london!

2010-05-30 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0