pride and glory

killergame. lever än. törstig efter att döda. törstig efter att få smyga upp och ta mitt byte bakifrån. mysigt ska det bli. blackan är bäst.

På tal om bäst var jag idag med den gladaste personen jag känner, julispulis <3. Efter att ha varit på arbetsintervju på mamis jobb mötte jag upp min kära vän. snack, sockerkakebak och lite stanspringande senare såg vi prince of persia. moi good. cudos till jake gyllenhaals armmuskler. grrr.

Nu blir det jagvetintevad tills läggdags. och justdet. drömde faktiskt om wesslau igår. how good am i?



fick med mig denna kreation hem idag. från lindex. jag är kär. ursäkta posen, man tror lätt att man är en gudinna i denna blommiga insvepning. tänk kreta, gladiatorsandaler och ett glas mojito i handen. thumbs up.


Kommentarer
Postat av: becca

sjukt snygg! :D <3

2010-05-26 @ 22:10:36
URL: http://arwskogsworld.blogg.se/
Postat av: hannisen

Schnygg klänning... åhhh jag säger bara kreta!!

2010-05-27 @ 17:18:06
Postat av: fisen

älskar kombinationen med mojiton oh yeah längtar

2010-05-27 @ 20:10:07
URL: http://shitmajbritt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0